lørdag den 14. april 2012

Visit today: Hoptrup Efterskole








Hey girls :)

I dag har jeg været til informationsdag på min kommende efterskole, Hoptrup Efterskole.
Først mødtes vi til sang, forstanderens tale og introduktion af lærerne i den store hal. 
Derefter mødtes vi i vores kontaktgrupper, for første gang, hvor vi fik en masse praktiske oplysninger. Efterfølgende blev vi vist rundt på skolen, for at se hvor langt de var nået med
byggeriet. (Efterskolen brændte ned til grunden i sommers, og de er i gang med at genopbygge den)
Derefter skulle vi mødes ude på de forskellige linjer for at høre mere om, hvordan undervisningen foregår.
Til sidst sluttede vi af med en endnu en sang i den store hal, og så gik vi hver til sit, med et smil på læben og med følelsen af at glæde sig til at mødes igen til skolestart d. 12. august.





Jeg glæder mig helt vildt til at starte på en ny skole, et nyt sted, med nye fag, nye lærere og ikke mindst: nye venner.
 


Jeg tæller ned! 120 dage er der i dag til skolestart.

Selvfølgelig kommer jeg også til at savne de gamle omgivelser, men kan altså ikke lade være med at glæde mig, ved tanken om at starte et helt nyt kapitel i mit liv.

- Bøtter

P.S. Bøtter's har nu rundet 1000 sidevisninger og har 15 faste læsere - TUSIND TAK!
Bliv endelig ved med at læse med, og husk nu - du er mere end velkommen til at kommentere mine indlæg :) Så bliver jeg så glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar