onsdag den 11. april 2012

blogspot.com kan ikke lide mig :-(


Hey you...

Måske har du lagt mærke til, at jeg ikke har opdateret Bøtter's så meget på det sidste. Årsagen er, at hver gang jeg skal lægge flere billeder ud i et indlæg, så fryser blogspot.com på en eller anden mærkelig måde. Jeg kan hverken udgive mine indlæg eller gemme dem. Så når jeg vil lukke et indlæg, som jeg arbejder på, går det hele tabt.
Det er noget rigtig øv, for synes heller ikke at indlæg uden billeder er særlig spændende...

Jeg har været i gang med hele tre indlæg, som er blevet slettet. Først et med forårets trends, derefter et ang. konfirmations-looks og senest et, hvor man kan se, hvordan man laver de populære "headscarfs".

Det er lykkedes mig at få lagt et enkelt billede ind af mig med headscarf på:


Jeg håber, at blogspot.com snart begynder at virke for mig, når jeg skal lægge billeder ind, for ellers synes jeg ikke, det er særlig sjovt!

Håber I vil blive ved med at følge med, selvom jeg har nogle tekniske problemer.

- Bøtter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar