onsdag den 4. april 2012

Offline Day!

Hej alle derude :)
Hele dagen i dag har jeg gået og glædet mig til, at min kære storebror kom hjem i aften.
Da han så endelig kommer, er det første jeg gør, efter at have hentet ham i Nyborg, at sætte mig foran computerskærmen. Først for 20 minutter siden kom han hen til mig og gjorde mig opmærksom på, at jeg altså har siddet der hele aftenen, lige siden han kom hjem.
Jeg fik helt vildt dårlig samvittighed over, at jeg slet ikke har snakket med ham, men bare siddet og set et eller andet junk, som jeg alligevel ikke kan bruge til en skid.
Jeg kom til at tænke på, at det er alt for ofte, at jeg ender med at bruge timer foran computerskærmen på noget, der egentlig er totalt ligegyldigt. Der er så meget andet man kan tage sig til!

Jeg har derfor valgt, at jeg i morgen vil have en "offline-day". Jeg vil ikke være online på nogen måde, hverken på facebook, Bøtter's, viaplay.dk, hotmail, wordfeud eller noget andet. Jeg vil heller ikke se tv, medmindre det er i samvær med familien - for hyggens skyld.

Kender I også det med, at man lige pludselig opdager, at man har brugt al for lang tid på noget ligegyldigt?
Jeg opfordrer alle til en offline-dag, tror det er utrolig sundt!





- Bøtter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar