søndag den 8. april 2012

BOTANICAL - skønhedssalon i stuen

Hey guys :)
I denne påske har hele min dejlige familie været hjemme (mine brødre og svigerinde bor i KBH). Det er normalt kun til jul, at vi alle er samlet, så det har været rigtig lækkert!

I går forvandlede vi stuen til en skønhedssalon, hvor min mor, svigerinde og jeg lagde ansigtsmasker, plukkede øjenbryn og farvede vipper og bryn på hinanden. Herrehyggeren :)

Ansigtsmasken var i 8 trin. Total prof. halløj, som min svigerinde har fået fra fra Abu Dhabi. Det var rigtig sjovt at prøve!

         Mutti og Metti i fuld gang med skønhedsprocessen

Resultatet blev en rigtig lækker, blød hud. Vi var alle begejstret!

Så lakker påskeferien mod enden... Jeg vil nyde den sidste aften, hvor jeg kan være længe oppe!
Det har været en helt igennem dejlig og hyggelig påske, jeg er godt tilfreds.

Elsker ferie, men det bliver nu også meget dejligt at se vennerne i skolen igen :)

- Bøtter


Ingen kommentarer:

Send en kommentar