mandag den 2. april 2012

Bøtter elsker sneakers!

Hey tøser :)
Så lykkedes det endelig, at få lagt dette indlæg ud!
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ELSKER sneakers, og at jeg gerne ville have 50 par (hvis ikke flere), hvis bare jeg havde råd!
Der er altså ikke noget federe, end at stikke i et par cool sneaks, og her får du 10 af slagsen, der vil gøre dit forår lidt grønnere og endnu federe:
De her Adidas Gazelle OG er altså også nice!

The 80's is back!
Synes de her sneaks fra Asics er ret så funky!
Nike Air Max 90 er næsten så grimme, at de er fede?
Vi kommer jo ikke udenom de gode, gamle Converse All star!
De passer til stort set alt tøj.
De blev produceret helt tilbage i 1917, og jeg tror det vil blive
her i lang tid endnu!
Adidas L.A. Trainer i en fresh lyseblå farve
De her Vandmelon Vans får da bare straks tankerne
over på sol og sommer!
Caroll 5 fra Lakai, fundet på Wall
Streets hjemmeside - street!
Marimekko og Converse har indgået et samarbejde
- og se lige hvilke forårsparate sneakers, der er
kommet ud af det!

Min absolutte favorit:
VANS Old Skool
De monsterpopulære New Balance-sneakers
Jeg synes de er rigtig fede, men tror ikke de kan holde lige
så lang tid som Converse Allstar. Er de ikke ved at blive
"for" mainstream?





Hvilke sneaks kan du bedst lide? - Bøtter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar