søndag den 22. april 2012

Hudpleje

Hey You :)
Jeg synes det er lækkert at have en sund og frisk hud. Hvem synes ikke det?
Men husker du altid at være sød ved din hud, eller springer du tit over hvor gærdet er lavest?

Jeg sørger for at rense min hud morgen og aften, og bruger altid kun produkter uden parfume. Her kan du se produkterne, der er en del af min daglige rutine:

1. Alt-i-en Ansigtsrens uden parfume
Til normal hud


2. Mild Skintonic uden parfume
Til tør/sart hud

3. Dagcreme til tør/sart hud
Uden parfume


3. Natcreme til normal hud
Uden parfume


Indimellem når jeg skal pleje min hud lidt ekstra bruger jeg en af disse 3 ansigtsmasker fra Matas.



 

 De er billige (17,- stk.), nemme at bruge og så føles huden rigtig dejlig efter brug.


Her får du 5 tips til, hvordan du kan behandle din hud godt:
1. Når du opholder dig i solen, skal du ALTID huske at bruge solcreme - selvom det måske er gråvejr i en sommermåned, kan det godt snyde, og du kan sagtens blive forbrændt alligevel.
2. Rens dit ansigt morgen og aften, med produkter, der passer til lige præcis din hud.
3. Undlad aldrig at fjerne øjenmakeuppen inden du går i seng. Sover du med det, kan du risikere at få øjenbetændelse.
4. Hold igen med cola og chips! Vi kan ikke komme udenom at det smager rigtig godt, men det giver altså nemt bumser - øv!
5. Det er altid godt at gå en stor bue uden om hudprodukter med parfume, parabener eller tilsætningsstoffer i  - især hvis du har sart hud.

Pas på din hud, du skal have den resten af livet!

- Bøtter


Ingen kommentarer:

Send en kommentar