tirsdag den 17. april 2012

Puuuuha, fitness og lektier...

Hey guys!
Sorry jeg ikke fik opdateret i går - jeg var til noget fitness-halløj med min mutti, så nåede det ikke lige.
Heeeeele dagen i dag er gået med at lave lektier. Færdighedsregning, sinusrelationer, sanganalyse og geologirapport. Puha, det er da til at blive helt forpustet af, selvom jeg har siddet ned hele dagen!

Lige for tiden surfer jeg meget rund på Second hand FB store. Har sagt det før, men nu siger jeg det altså igen: synes det er et superfedt initiativ! Lige nu sidder jeg faktisk og leder efter et par stilletter. For 2-3 timer siden slog jeg et link op på siden, om at jeg manglede et par stiletter, og lige siden er det væltet ind med billeder i min indbakke, fra folk, der gerne vil sælge deres sko. Det er da super fedt, nemt og hurtigt!

Hvis du ikke allerede er medlem af gruppen, så fis da ind og tilmeld dig lige nu: http://www.facebook.com/groups/143492589090292/


Facebook kan være en værre tidsrøver, men man kan altså også finde nogle nyttige ting derinde!

Håber I har det dejligt derude og at I kan lide mine indlæg. Hvis du har en idé til et fedt indlæg, så skriv endelig!

- Bøtter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar