onsdag den 18. april 2012

Mettes mening: Paradise Hotel


Heey tøser :)

Så er det i morgen, der er Paradise Hotel finale! Jeg har fulgt med lige fra start og glæder mig utrolig meget til at se, hvem der løber af med sejren. 

Der er så meget kritik af Paradise Hotel om, at det er et realityprogram uden den mindste form for kvalitet og at det viser en meget uvirkelig "virkelighed".
Det er også sandt! Men jeg forstår ikke, hvorfor folk har så meget imod, at nogle unge ser det. Jeg tror, de fleste unge er klar over, at Paradise Hotel ikke har noget som helst at gøre med den virkelige verden og at det hele er et spil, et set-up.

"Startdeltagerne" i Paradise Hotel sæson 8

Voksne, der kritiserer Paradise Hotel mener, at vi unge får et forvrænget billede af virkeligheden, og de tror åbenbart, at vi rent faktisk tror, at det der sker på Paradise Hotel er realistisk. Det ved jeg ihvertfald godt, det ikke er.
Jeg tror tvært imod det er voksne og ældre, der kunne finde på at tro, at unge rent faktisk lever, som dem på Paradise Hotel gør - med druk, hor, svindel og bedrag. De voksne og ældre er ikke vokset op i samme generation ("den digitale generation") som os, og jeg tror derfor ikke de har samme evne til at skelne mellem virkelighed og TV, som vi har.
Det tror jeg vi er bedre til, fordi vi lever blandt medierne. TV, aviser, radio, sladderblade, nyheder og ikke mindst facebook er omkring os hver dag.

Det er bare min mening om Paradise Hotel og om kritikken af programmet.
Er du enig med mig?

- Bøtter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar