fredag den 20. april 2012

My Makeup


Hej piger :)
Der er nogle ting som man stort set bruger hver evig eneste dag. For mit vedkommende er det bl.a. makeup :) 


Her er nogle af de basisprodukter, jeg bruger til min hverdagsmakeup:


2 in 1 powder fra Manhattan Clearface
Jeg elsker denne pudder fra Manhattan Clearface. Ikke nok med at den dækker urenheder - den bekæmper dem os! - Win! 


One by One Volum' Express Mascara fra Maybelline

Denne mascara giver virkelig de flotteste, lange, og især adskilte vipper. Problemet er bare, at hvis man har meget fugtige øjne, sætter den sig desværre som en sort rande under øjnene i løbet af dagen.
Men har man ikke fugtige øjne, er denne mascara intet mindre en fantastisk!


Concealer fra Nilens Jord
                                    

Denne concealer fra Nilens Jord er super smart. Den har både en "stick" - altså concealer i fast "blyantsform", men også en form for pensel (samme slags som i en lipgloss), der påfører concealer i flydende form. Det er altså sejt! Og så dækker concealeren oven i købet også godt :)



Når jeg skal være lidt mere fin, måske til fest eller et andet arrangement, bruger jeg også disse produkter:


Dream Matte Mousse fra Maybelline
                                                 
Det gode ved denne foundation fra Maybelline er, at den (som navnet også antyder) er meget "mousse-agtig". Den ser meget naturlig ud på huden, og lægger sig ikke som en maske, men dækker alligevel godt.

Super Liner Ultra Precisison Black

Jeg er vild med denne sorte flydende eyeliner, når man skal til fest. Den giver et superflot fokus på øjnene, så de står rigtig flot frem, og den sorte farve holder også rigtig godt. Den er forholdsvis nem at påføre. Resultatet bliver næsten altid perfekt!

Jeg kunne ikke finde et billede af min blush på google, men denne fra M.A.C minder lidt om i farven. Faktisk er det en blush fra min Matas julekalender, som jeg fik sidste år. Den er fra mærket Markwins International. Den har en tøset lyserød farve, som fremhæver æblekinderne på den sødeste måde.

Ved godt det måske ikke høre under "makeup", men må altså have den med -
Sidst men ikke mindst: min elskede parfume! 



Denne parfume fra Britney Spears bruger jeg hver eneste dag - vi er uadskillelige!
Jeg elsker den søde duft af jordbær, det er lige mig!


Tak til Sandra Foxholm for inspiration til dette indlæg.

- Bøtter

P.s. husk nu at lade være med at bruge alt for meget makeup. Et naturligt look er altid det flotteste :)
Og husk også, at det kan være godt med en fridag eller to fra makeuppen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar