onsdag den 4. april 2012

Genbrug, genbrug, genbrug



Hey guys :)
I dag har jeg været i forskellige genbrugsbutikker i Svendborg med min veninde Ditte. Vi skulle lede efter noget sjovt tøj, som vi skal bruge til et kostume.
Jeg elsker second hand! Der er så meget fedt og unikt tøj i genbrugsbutikker og så er det jo også et godt formål. Tænk hvis alle fra nu af kun shoppede i genbrugsbutikker, så behøvede man slet ikke at bruge penge eller energi på at producere nyt tøj! Vildt... Ej, så ville vi nok løbe tør for tøj til sidst, når det er helt slidt op...
Okay, det var et sidespor!



D. 12. maj skal jeg med min bedste veninde Rose til Hamborg med Svendborg Ungdomsskole. Vi skal i en masse genbrugsbutikker og kigge på vintage. Turen koster kun en 50'er, det er jo billigt! Det bliver så spændende, glæder mig helt vildt :)
Hvis du bor i Svendborg Kommune, og det også er noget for dig med sådan en tur, kan du tilmelde dig her: http://svendborg-ungdomsskole.dk/rejser-og-ture/

Arbejder stadigvæk på at få et fedt indlæg ud på siden, men blogspot.com driller mig rigtig meget!
Håber det snart lykkedes, for det er jo ikke super fedt kun at høre om, hvad jeg laver ;)

Håber I nyder påskeferien!

- Bøtter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar