lørdag den 31. marts 2012

Tøj til salg

Hey folkens :)
Jeg har lige oprettet et album inde på Second hand FB Store på facebook, med noget tøj jeg gerne vil sælge. Jeg synes det er rigtig fedt, at folk kan lægge billeder ud, af ting de ikke bruger, som andre i stedet kan få glæde af.
Hvem har ikke noget tøj i garderoben, der ikke har været ude af skabet i laaaaang tid? Det har jeg ihvertfald!

Her kan du se noget af det tøj, jeg har sat til salg:

Bukser fra Vero Moda
Str. 34
100,-
Kjole af mærket FISHBONE
Str. S
150,- (kun brugt én gang!

Højtaljet nederdel fra H&M
Str. 36
BYD
Shorts fra H&M
Str. 34
50,-

Du kan se resten af tingene, jeg sælger på Second hand FB store og Second hand - Svendborg på facebook.
Du er selvfølgelig velkommen til at byde enten herinde på Bøtter's eller på fb!

- Bøtter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar