tirsdag den 27. marts 2012

Episode

Hey you :)
De sidste par gange, jeg har været i Hovedstaden, har jeg været inde i butikken "Episode". Det er en rigtig fed second hand-butik med tonsvis af tøj! Det kan virke en smule uoverskueligt, men når man først får gravet de adskillelige tøjstativer igennem, hænger det overdrevet fede tøj, som perler på række.

Jeg er ihvertfald blevet helt forelsket i Episode! Måske er det også noget for dig?

Bedøm selv - her er mit sidste køb:
Brun lædertaske - 250,-
Sort- og hvidmønstret top - 100,-
Sort- og blåternet skjorte - 120,-
Billede fra Episode (dog ikke den i København. Der ligger
flere butikker rundt omkring i verden, bl.a. i London, Paris
og Bruxelles)















2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fantastiske køb - det er jo lige dig - er især vild med tasken, sådan én ku' jeg også godt bruge! Hvis du engang blir' træt af den, så husk på din kære kusine ;-) HAPS :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er nemlig lige mig!
    Og ja, det skal jeg nok huske, haha ;)

    SvarSlet