mandag den 26. marts 2012

Dagens Y-Oufit

Hey guys :)
Her er min første "Dagens Y-Outfit"! Jeg vil så vidt som muligt forsøge at opdatere Bøtter's hver dag i denne uge med nye yndlings-outfits.

Det fede ved det her outfit er, at det kan styles på forskellige måder, så det passer til forskellige lejligheder.
Med et par støvletter, en skuldertaske og en læderjakke kan outfittet bruges til en tur i biffen, restaurantbesøg, tøsefest med veninderne o.lign.
Stikker man i et par flade sneakers og tager jakken af, får man et fedt, afslappet look til en almindelig mandag.

Skjorte fra fars skab af mærket RED//GREEN
VANS Old Skool fundet på Trendsales
Solbriller, jeg har fået af min venindes mor
Ring fra Glitter
Nylonstrømper fra H&M


Støvletter (samme fra indlægget "Søndagschill og Føtex-kup")
Skuldertaske fra Pieces
Læderjakke fra H&M i Prag
Min elskede ugle-ring fra Glitter

Husk endelig, at I er mere end velkomne til at kommentere mine indlæg! 

- Bøtter



Ingen kommentarer:

Send en kommentar